De stempas valt uiterlijk 23 mei 2024 bij alle kiezers in de brievenbus. Met deze stempas en een geldig legitimatiebewijs kunnen kiezers hun stem uitbrengen. Het ID-bewijs mag maximaal vijf jaar verlopen zijn.  Op uw stempas staat het adres van een stembureau in uw buurt. Wij raden u aan om op die locatie uw stem uit te brengen.

Ik ben mijn stempas kwijt

  • heeft u nog geen stempas ontvangen of
  • bent u uw pas kwijt?

Een kiezer, die ten onrechte geen stempas heeft ontvangen of die zijn stempas is verloren, kan bij de gemeente waar hij op 23 april 2024 ingeschreven stond een nieuwe stempas aanvragen.

De aanvraag moet uiterlijk maandag 3 juni 2024 om 17.00 uur bij de gemeente binnen zijn. Bij gemeente Maassluis kan dat per post of digitaal. Mondeling aanvragen kan ook uiterlijk woensdag 5 juni 2024 tot 12.00 uur bij Publiekszaken in het stadhuis. Hiervoor heeft u een geldig legitimatiebewijs nodig. Maak hiervoor een afspraak via www.maassluis.nl/afspraak.

Heeft u gevonden wat u zocht?