Werken bij de gemeente Maassluis betekent werken met een ambitieus team van 275 medewerkers aan een duurzame toekomst. Onze gemeentelijke organisatie kenmerkt zich door de korte lijnen en onderlinge loyaliteit. Er is volop ruimte om je te ontplooien. Waarden als ondernemen, experimenteren, reflecteren, verbinden, eigenaarschap en samenwerken vinden wij daarbij erg belangrijk. Samen zetten wij ons in om de ambities van de stad en haar inwoners waar te maken. Maassluis wil doorgroeien van 34.000 naar 36.000 inwoners, meegaan in nieuwe ontwikkelingen, haar historie koesteren en een stad blijven waar het gezellig en fijn wonen is.

Wil jij samen met ons Maassluis verder brengen en werken aan tevreden inwoners, trotse medewerkers en een mooie stad? Ben je enthousiast en heb je een actieve instelling?

En heb jij lef om te staan voor de burgers van Maassluis? Dan zoeken wij jou en nodigen wij jou graag uit om te solliciteren!

Voor het cluster Inwoners en Veiligheid zijn wij voor het team Veiligheid, Vergunningen en Handhaving op zoek naar een:

Medewerker Handhaving en Toezicht 
(36 uur per week)

Wat ga je doen?

Als medewerker handhaving en toezicht lever je een belangrijke en gewaardeerde bijdrage aan een veilige en schone leefomgeving voor de Maassluise burger. Je houdt toezicht op en geeft informatie over de naleving van wet- en regelgeving. Je signaleert onregelmatigheden, treedt handelend op en voert veiligheidsmaatregelen uit. Tevens ben je buitengewoon opsporingsambtenaar voor wat betreft de boa-beleidsregels, domein 1. Voor diverse wetten maak je bij overtreding proces-verbaal op. Verder word je ingezet op het bestrijden van parkeeroverlast en overlast in de buitenruimte, ook in de avonduren en weekenden. Voor de preventieve werking ben je zichtbaar en in uniform duidelijk herkenbaar aanwezig. Je waarschuwt de betreffende dienst of verantwoordelijke externe partij bij onregelmatigheden en in voorkomende gevallen roep je hulp in voor eerste hulp aan personen. Samenwerking met andere handhavers (o.a. de politie) zal in de praktijk regelmatig voorkomen..

Wie zoeken wij?

Een breed inzetbare integraal handhaver met passie voor het vak:

  • in het bezit van een afgeronde MBO opleiding HTV en minimaal 1 jaar relevante werkervaring;
  • in het bezit van een geldig boa-certificaat;
  • bij voorkeur in het bezit van een bikers-, RTGB- en EHBO-certificaat;
  • bereid om op onregelmatige werktijden te werken en;
  • in het bezit van een rijbewijs B.

Je beschikt daarnaast over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Je bent een echte teamplayer en verantwoordelijkheidsgevoel en integriteit staan bij jou hoog in het vaandel.

Wat bieden wij?

Een boeiende baan in een organisatie met leuke collega's waar alle ruimte is voor jouw frisse blik, expertise en ondernemerschap. Het salaris bedraagt maximaal € 3.176,- bruto per maand (schaal 7) bij een werkweek van 36 uur. Afhankelijk van ervaring kan inschaling in de aanloopschaal (schaal 6) tot de mogelijkheden behoren. We bieden flexibele werktijden en een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het bruto jaarsalaris. 

Daarnaast kennen wij goede regelingen op het gebied van scholing en opleiding, thuiswerken, het combineren van werk en privé en krijg je de ruimte om je rol effectief en op eigen wijze in te vullen. Ons kantoor is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. 

Gestart wordt met een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar.

Sollicitatie

Herken jij je in de persoon die wij zoeken en werk je graag in een organisatie waar je je thuis voelt en helemaal jezelf mag zijn, ongeacht je leeftijd, achtergrond, geslacht, geaardheid of beperking? Solliciteer dan nu en laat ons kennismaken met jouw kwaliteiten.

Verstuur je motivatie en cv onder vermelding van vacaturenummer 381 via gemeente@maassluis.nl. Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een 'Verklaring Omtrent het Gedrag' (VOG). 

De sollicitatiegesprekken gaan door in aangepaste vorm. Normaal zijn de sollicitatiegesprekken zoveel mogelijk persoonlijk, in de vorm van een fysieke ontmoeting tussen kandidaten, vacaturehouders en HR adviseurs. Omdat dit door de coronamaatregelen niet altijd mogelijk is, bieden wij digitale alternatieven. Als je wordt uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek nemen wij contact met je op om samen tot een passende oplossing te komen.

Informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met teammanager Hilde van den Heuvel.
Informatie over de arbeidsvoorwaarden en de sollicitatieprocedure is verkrijgbaar bij de senior HR adviseur Olivia Nelom.
Deze personen zijn te bereiken via het algemene telefoonnummer van de gemeente Maassluis 14 010.