Maassluis is een middelgrote karakteristieke stad met 33.000 inwoners. Een ambitieuze stad die nieuwe ontwikkelingen stimuleert en tegelijkertijd het historische centrum koestert. Het stadsbestuur van Maassluis werkt samen met 275 medewerkers van de gemeentelijke organisatie onder het motto: 'Samen Maassluis: investeren in een duurzame toekomst'.

Heb jij lef om te staan voor de burgers van Maassluis! Dan zoeken wij jou.

Voor het cluster Inwoners en Veiligheid zijn wij voor het team Veiligheid, Vergunningen en Handhaving op zoek naar een:

Medewerker Handhaving en Toezicht (m/v)
36  uur per week

Algemene informatie

Onze gemeentelijke organisatie is een kleine en platte netwerkorganisatie met korte lijnen en een groot loyaliteitsgevoel. Onze kernwaarden zijn: ondernemen, experimenteren, reflecteren, verbinden, eigenaarschap en samenwerken. De medewerkers werken in zelforganiserende teams voor inwoners, ondernemers en instanties en sluiten aan bij wat er leeft en speelt in de gemeente. In het cluster Inwoners & Veiligheid staan de inwoners, bedrijven en instellingen van Maassluis centraal. Zij zijn onze klanten en opdrachtgevers met wie het cluster in contact staat. 
Klantgericht werken en een goede en snelle dienstverlening zijn daarom een van de uitgangspunten van het cluster. Het cluster is er voor de stad Maassluis, de inwoners, bedrijven en instellingen weten de medewerkers van het cluster snel en makkelijk te vinden. 

Wat ga je doen?

Als medewerker handhaving en toezicht lever je een belangrijke en gewaardeerde bijdrage aan een veilige en schone leefomgeving voor de Maassluise burger. Je houdt toezicht op en geeft informatie over de naleving van wet- en regelgeving. Je signaleert onregelmatigheden, treedt handelend op en voert veiligheidsmaatregelen uit. Tevens ben je buitengewoon opsporingsambtenaar voor wat betreft de boa-beleidsregels, domein 1. Voor diverse wetten maak je bij overtreding proces-verbaal op. Verder word je ingezet op het bestrijden van parkeeroverlast en overlast in de buitenruimte, ook in de avonduren en weekenden. Voor de preventieve werking ben je zichtbaar en in uniform duidelijk herkenbaar aanwezig. Je waarschuwt de betreffende dienst of verantwoordelijke externe partij bij onregelmatigheden en in voorkomende gevallen roep je hulp in voor eerste hulp aan personen. Samenwerking met andere handhavers (o.a. de politie) zal in de praktijk regelmatig voorkomen.

Wie zoeken wij?

Een breed inzetbare integraal handhaver met passie voor het vak:

  • in het bezit van een afgeronde MBO opleiding HTV en minimaal 1 jaar relevante werkervaring;
  • in het bezit van een geldig boa-certificaat;
  • bij voorkeur in het bezit van een bikers-, RTGB- en EHBO-certificaat;
  • bereid om op onregelmatige werktijden te werken en;
  • in het bezit van een rijbewijs B.

Je beschikt daarnaast over een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Je bent een echte teamplayer en verantwoordelijkheidsgevoel en integriteit staan bij jou hoog in het vaandel.

Wat bieden wij?

Een boeiende klus in een organisatie met leuke collega's waar alle ruimte is voor jouw frisse blik, expertise en ondernemerschap. Het salaris bedraagt maximaal € 3.176,- bruto per maand (schaal 7) bij een werkweek van 36 uur. Afhankelijk van ervaring kan inschaling in de aanloopschaal (schaal 6) tot de mogelijkheden behoren. We bieden flexibele werktijden en een Individueel Keuze Budget (IKB) van 17,05% van het bruto jaarsalaris. Daarnaast hebben wij goede regelingen op het gebied van scholing en opleiding, het combineren van werk en privé en krijg je de ruimte om je rol effectief en op eigen wijze in te vullen. Ons kantoor is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. 

Gestart wordt met een arbeidsovereenkomst voor bepaalde tijd voor de duur van een jaar.

Sollicitatie

Herken jij je in de persoon die wij zoeken en werk je graag in een organisatie waar je je thuis voelt en helemaal jezelf mag zijn, ongeacht je leeftijd, achtergrond, geslacht, geaardheid of beperking? Solliciteer dan nu en laat ons kennismaken met jouw kwaliteiten.

Verstuur je motivatie en cv uiterlijk voor 12 april 2021 onder vermelding van vacaturenummer 371 via gemeente@maassluis.nl. Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een 'Verklaring Omtrent het Gedrag' (VOG). 

Informatie

Voor meer informatie over de functie kun je contact opnemen met de teammanager Hilde van den Heuvel bereikbaar op telefoonnummer 010-5931720. Informatie over de arbeidsvoorwaarden en de sollicitatieprocedure is verkrijgbaar bij de senior HR adviseur Olivia Nelom bereikbaar via het algemene telefoonnummer van de gemeente Maassluis 14 010.