Maassluis heeft Antwoord©

De gemeente Maassluis breidt haar digitale dienstverlening uit.

Steeds meer producten en diensten zijn via het digitale loket online aan te vragen. U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week terecht op deze website. U hoeft geen afspraak te maken. U regelt alles zelf online. Dat is snel, eenvoudig en wel zo flexibel.

Wilt u direct naar het overzicht van producten en diensten? Ga dan naar de producten en dienstencatalogus!

Nieuw telefoonnummer 14 010

Vanaf 1 januari 2011 heeft de gemeente Maassluis een nieuw telefoonnummer 14 010. Tijdens openingstijden, dagelijks van 08.30 tot 17.00 uur, kunt u de gemeente bereiken voor al uw vragen via het nieuwe nummer.

14+ netnummer

Om gemeenten goed bereikbaar te laten zijn, stapt elke gemeente in Nederland over op een soortgelijk telefoonnummer. Een telefoonnummer van een gemeente begint altijd met 14, gevolgd door het netnummer. In Maasluis geldt het nummer 14 010. Wanneer u telefonisch contact zoekt, komt u in een kort menu. Hier wordt u gevraagd om de naam van de gemeente die u wenst te bereiken, in te spreken. Vervolgens wordt u direct geleid naar het klantcontactcentrum van de betreffende gemeente.

Wat is Antwoord©?

Het concept Antwoord© is het plan van de overheid dat gemeenten het aanspreekpunt voor burgers en bedrijven zijn voor al hun vragen aan de overheid. Uiterlijk in 2015 moeten gemeenten antwoord geven op de meest gestelde vragen van burgers aan de overheid. Dit kunnen zeer uiteenlopende vragen zijn. Wanneer de gemeente een vraag niet kan beantwoorden, verwijst zij u door naar de juiste persoon of instantie die dat wel kan. Door alle overheidsinformatie op één punt te verzamelen, kunnen vragen gemakkelijker en sneller beantwoord worden. En de burger weet altijd waar hij terecht kan met vragen.

Vragen?

Heeft u vragen of wilt u meer informatie? Kijk bij de veelgestelde vragen! Of neem contact op met gemeente Maassluis via het contactformulier of bel 14 010.